Oferta pracy na stanowisku Starszy Referent Wydział Prewencji
Komendant Powiatowy Policji w Słubicach ogłasza nabór na stanowisko w Korpusie Służby Cywilnej: na stanowisko: Straszy Referent do spraw sekretarsko - biurowych w Wydziale Prewencji KPP w Słubicach
Do obowiązków osoby na tym stanowisku należy m.in.:
- Ewidencja pism i spraw wpływających i wychodzących z Wydziału w prowadzonych rejestrach oraz prowadzenie rejestru notatników służbowych i nadzór nad ich obiegiem w celu zagwarantowania właściwego obiegu dokumentów.
- Wprowadzanie, aktualizacja i modyfikacja danych w aplikacji E-prewencja.
- Kontrola terminów realizacji spaw w zleconych czynnościach służbowych przez funkcjonariuszy Wydziału oraz informowanie bezpośredniego przełożonego o występujących w tym zakresie nieprawidłowościach.
- Przygotowywanie dokumentacji Wydziału do archiwizacji i przekazywanie do Składnicy Akt Komendy w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów .
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
- Wykształcenie: średnie
- Staż pracy co najmniej 6 miesięcy w pracy biurowej
- organizacja pracy własnej,
- umiejętność komunikowania się,
- terminowość,
- dokładność,
- rzetelność,
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 miesiące pracy w administracji publicznej.
Co oferujemy
- Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
- Miejsce do odświeżenia się
- Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
- Miejsce parkingowe na terenie urzędu
- Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
- wynagrodzenie zasadnicze brutto 3614,02 zł brutto
Dostępność
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
- Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
- Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
Praca o charakterze biurowym w pełnym wymiarze czasu pracy w godzinach 07:30 – 15:30. Pracownik wykonuje także czynności związane z pracą przy komputerze. Narzędzia i materiały pracy- komputer, drukarki, kserokopiarki. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Lokalizacja stanowiska pracy znajduje się na I piętrze budynku Komendy Powiatowej Policji w Słubicach, wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy, oraz inne urządzenia biurowe. Obiekt wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych oraz windę. Zapewnione jest oświetlenie naturalne i sztuczne.
Dodatkowe informacje
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
- Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%. Przewidziane wynagrodzenie: zasadnicze 2.510,62 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat (od 5% - przy stażu pracowniczym 5 lat, do 20% - przy stażu pracowniczym 20 lat). Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Techniki i metody naboru: - weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych, - analiza ofert spełniających wymagania formalne, - rozmowa kwalifikacyjna . UWAGA Proszę uważnie przeczytać informacje o wymaganych dokumentach i oświadczeniach. Proszę składać wyłącznie dokumenty wymagane. Oferty i oświadczenia niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów oraz złożone po terminie zostaną odrzucone. Termin uważa się za zachowany, jeżeli przed jego upływem pismo zostanie nadane w polskiej placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe (w takiej sytuacji decyduje data stempla pocztowego). List motywacyjny, CV i oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą i podpisane
Twoja aplikacja musi zawierać dokumenty niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz dokumenty dodatkowe:
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Aplikuj do 25 sierpnia 2023
W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Komenda Powiatowa Policji
ul. Kazimierza Wielkiego 1
69-100 Słubice
- Dokumenty należy złożyć do: 25.08.2023
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
NABÓR ZAKOŃCZONO ZATRUDNIENIEM - KINGA GRECZUK ZAMIESZKAŁĄ SŁUBICE